چمن مصنوعی دیجی‌کالا

چمن مصنوعی دیجی‌کالا

گاهی فکر می‌کنیم بهترین جا برای خرید وسایل زندگی، هایپرمارکت های وسط خیابان هستند تا مغازه های داخل کوچه ها. خب، گاهی این موضوع صحت دارد. برای مثال شاید اکثر افراد هنگام خرید مبل، به سراغ بازار مبل های مطرح کشور بروند و کمتر کسی مستقیم به سراغ تولیدی ها برود. شاید به خاطر اینکه مبل های درون تولیدی ها هنوز ناقص هستند. هنگام خرید اینترنتی نیز گاهی چنین می‌اندیشیم که بهتر است از سایت هایی خریداری داشته باشیم که همه چیز می‌فروشند. یکی از این فروشگاه های اینترنتی، فروشگاه دیجی‌کالا است. آیا این فروشگاه برای خرید چمن مصنوعی نیز مناسب است؟ با ما همراه باشید تا بیشتر درباره چمن مصنوعی دیجی‌کالا بدانیم.

چمن مصنوعی چیست؟

چمن مصنوعی، محصولی کاملا شبیه به چمن طبیعی می‌باشد که نه تنها کاربردهای چمن طبیعی را می‌تواند داشته باشد، بلکه دارای کاربردهایی است که در بسیاری از مواقع نمی‌توان آن ها را با چمن طبیعی به دست آورد.

چمن مصنوعی دیجی‌کالا

خرید چمن مصنوعی دیجی‌کالا بهتر است یا خرید از سایت های تخصصی مانند خانه چمن؟

هیچ شکی نیست که دیجی‌کالا، بزرگترین و بهترین فروشگاه اینترنتی ایران است و همه ما حداقل یک بار هم که شده سری به سایت یا اپلیکیشن آن زده ایم و حتی اگر خریدی هم نداشته ایم؛ باز محصولاتی که خواسته ایم را دیده و ویژگی های آن را بررسی کرده ایم. در ادامه ما سعی می‌کنیم مقایسه ای داشته باشیم بین چمن مصنوعی دیجی‌کالا و چمن مصنوعی سایت خانه چمن. با ما همراه باشید.

قیمت چمن مصنوعی دیجی‌کالا

در خصوص قیمت چمن مصنوعی دیجی‌کالا، ذکر این نکته کفایت می‌کند که فروشندگان چمن مصنوعی دیجی‌کالا، خودشان این محصولات را از شرکت های تولید کننده چمن مصنوعی و سایت های آن ها خریداری کرده و در دیجی‌کالا به فروش می‌رسانند. بنابراین شما به جای اینکه این محصول را مستقیم از تولیدکننده خریداری کنید، با واسطه آن را تهیه می‌کنید که این موضوع می‌تواند سبب افزایش قیمت چمن مصنوعی شما شود. معمولا سایت های تخصصی مانند خانه چمن، محصولات خود را با قیمت بسیار پایین تری قرار می‌دهند؛ چرا که تولید و یا وارد کننده چمن مصنوعی هستند.

تخصصی نبودن دیجی‌کالا در حوزه چمن مصنوعی

نکته دیگری که ذکر آن لازم است؛ مساله تخصص است! فکر می‌کنید چند درصد فروشندگان دیجی‌کالا، متخصص در چمن مصنوعی و ویژگی های آن هستند؟ اما سایت های تخصصی مانند خانه چمن، در نهایت توسط یک کارشناس اداره می‌شوند و همین موضوع می‌تواند به شما کمک کند چنانچه راهنمایی در زمینه چمن مصنوعی نیاز دارید و یا می‌خواهید مشاوره ای راجع به کاربردهای چمن مصنوعی و زیباتر شدن محل زندگی یا کارتان داشته باشید، توسط کارشناسان خبره به صورت رایگان راهنمایی شوید.

تنوع محصولات

از دیگر نکاتی که توجه به آن ضروری به نظر می‌رسد؛ این است که چمن مصنوعی های دیجی‌کالا نسبت به سایت هایی مانند خانه چمن که تمام تمرکزشان عرضه این دسته از محصولات است، تنوع بسیار کمتری دارد و انواع چمن مصنوعی که در سایت های تخصصی به فروش می‌رسند بسیار بیشتر می‌باشند و بنابراین دست خریدار برای انتخاب بیشتر باز است. حتی ممکن است کسی تنها دیجی‌کالا را برای خرید چمن مصنوعی بررسی کرده باشد و حتی محصولی را نیز انتخاب کرده باشد اما قطعا پس از بررسی فروشگاه های تخصصی، به این نتیجه خواهد رسید که می‌توانست محصول مناسب تری برای استفاده در این فروشگاه ها بیابد.

نصب چمن مصنوعی

نکته حائز اهمیت دیگر، این است که با خرید چمن مصنوعی از دیجی‌کالا، شما تنها یک مرسوله چمن مصنوعی دارید؛ متوجه نکته اش شدید؟ چمن مصنوعی نیاز به نصب دارد و به همراه خرید چمن مصنوعی، باید نصب چمن مصنوعی نیز بشود. اگر شما از سایتی مانند خانه چمن اقدام به تهیه چمن مصنوعی کنید، می‌توانید درخواست نصاب نیز کنید تا چمن مصنوعی به سادگی در محل مورد نظر شما نصب شود.

آیا خرید چمن مصنوعی دیجی‌کالا به صرفه است؟

با توجه به نکاتی که گفتیم، در نهایت انتخاب برعهده شماست که چمن مصنوعی از دیجی‌کالا تهیه کنید یا سایت های متمرکز بر فروش چمن مصنوعی. نکته ای که به شما پیشنهاد می‌کنیم به آن توجه داشته باشید، این است که چمن مصنوعی محصولی است که عمدتا باید در تعداد بالا یا ابعاد بزرگ سفارش داده شود و اگر خریدی نامطمئن و بدون تحقیق داشته باشید، در نهایت آن خرید، نتیجه ای جز مرجوعی و از دست دادن زمان و هزینه نخواهد داشت. در بهترین حالت نیز تصور می‌کنیم محصولی که به دست شما می‌رسد، خودْ مرجوعی افراد دیگری که پس از مدتی متوجه می‌شوند این چمن مصنوعی مناسب آن ها نیست نباشد. اگر این مواردی که در این مقاله ذکر کردیم برای شما مهم نیست؛ قطعا خرید چمن مصنوعی دیجی‌کالا می‌تواند یکی از گزینه های بسیار عالی برای شما باشد؛ در غیر این صورت، بهتر است از سایت های تخصصی این حوزه محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

ویژگی های چمن مصنوعی دیجی‌کالا

در قسمت قبل به این اشاره کردیم که چمن مصنوعی دیجی‌کالا تنوع کمتری نسبت به چمن مصنوعی های خانه چمن دارد، در این بخش بیشتر راجع به چمن مصنوعی های موجود در دیجی‌کالا خواهیم دانست.

ارتفاع الیاف

چمن مصنوعی دیجی‌کالا

چمن مصنوعی های موجود در دیجی‌کالا، با ارتفاع های 11، 15، 18، 20، 25، 30 و 35 میلی متر موجود می‌باشند که در نگاه کلی، تنوع زیادی دارند. نکته ای که در اینجا به چشم می‌خورد، این موضوع است که اگر کسی خواهان چمن مصنوعی با ارتفاع کمتر از 11 و بیشتر از 35 میلی متر باشد، نمی‌تواند به مقصود خود دست پیدا کند حال آن که شما در خانه چمن، می‌توانید از چمن مصنوعی هایی با الیافی 8 میلی متری تا چمن مصنوعی با ارتفاع الیاف 50 میلی متری را مشاهده نمایید و تقریبا هیچ کاربردی را از دست نخواهید داد.

برندها

چمن مصنوعی های موجود در دیجی‌کالا، با برندهای مختلفی وجود دارند که بی شک شناخته شده ترین و بهترین آن ها، برند آسیا چمن است. شرکت خانه چمن، وارد کننده رسمی محصولات آسیا چمن بوده و هر مدلی را که این شرکت بزرگ داشته باشد، شما می‌توانید از خانه چمن تهیه کنید. در حالی که تعداد محدودی از چمن مصنوعی های آسیا چمن در دیجی‌کالا وجود دارد.

ابعاد چمن مصنوعی

چمن مصنوعی های دیجی‌کالا معمولا در ابعاد بالا به فروش می‌رسند حال آنکه شما در وبسایت خانه چمن می‌توانید تمام انواع چمن مصنوعی، از چمن مصنوعی رولی گرفته تا چمن مصنوعی تایلی را خریداری کرده و با کاربردهای آن آشنا شوید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم شما را به طور کامل با چمن مصنوعی دیجی‌کالا و تفاوت آن با چمن مصنوعی دیگر سایت های فعال در این حوزه آشنا کنیم. مسلما هیچکس نمی‌تواند منکر مزایای دیجی‌کالا و ویژگی های آن شود. در خرید چمن مصنوعی، توصیه ما به شما این است که از سایت هایی خریداری را انجام دهید که تخصصشان در این حوزه باشد؛ چرا که در نهایت به نتیجه مطلوب تری خواهید رسید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

3 2 رای ها
ثبت امتیاز شما
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها