چمن مصنوعی خانه چمن

چمن مصنوعی آسیا چمن

در حال حاضر آسیا چمن با دارا بودن ۶ خط تولید بزرگترین و معتبرترین تولید کننده چمن مصنوعی است. چمن های مصنوعی این شرکت از نظر کیفیت با بهترین جنس های خارجی همخوانی دارد و با تکیه بر دانش فنی متخصصان و آخرین تکنولوژی روز این صنعت موفق به دریافت تاییدیه آزمایشگاه بین المللی شده است. آسیا چمن خدمات پس از فروش گسترده ای را با کادر فنی مجرب و ماشین آلات و تجهیزات مدرن اروپایی به طور مستمر و گسترده به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

تاریخچه آسیا چمن

چمن مصنوعی تزئینی

آسيا چمن اولين توليد كننده معتبر چمن مصنوعي در ايران، خاور ميانه و آسياي مركزي است که توانسته امتیاز انحصاری شرکت تیولون گرس هلند را دریافت کند. شرکت(Thiolon Grass) برترین و بزرگ ترین تولید کننده چمن مصنوعی در جهان محسوب می گردد.

آسيا چمن از گروه صنعتي كرمان موكت در نزدیکی شهر های ماهان و صاحب که آرامگاه شاه نعمت الله است، قرار دارد. این مجموعه دارای انواع چمن های مصنوعی ورزشي و تزئيني می باشد. آسیا چمن تاکنون بالغ بر چهار هزار پروژه ورزشی را در سراسر کشور اجرا کرده است.

تنوع محصولات آسیا چمن

محصولات متنوع چمن مصنوعی

یکی از دلایلی که باعث شده آسیا چمن دارای نمایندگی های متفاوتی باشد، تنوع محصول و مواد اولیه متفاوتی است که بسته به شرایط آب و هوایی از مقاومت و استحکام بالایی برخودار است. محصولات این مجموعه شامل چمن مصنوعی ورزشی و تزئینی می باشد که در ادامه به ویژگی و کاربردهای هر یک اشاره می کنیم:

  1. چمن مصنوعی ورزشی: چمن های ورزشی آسیا چمن دارای تنوع زیادی است که شما می توانید در ورزش های مختلفی همچون فوتبال، تنیس، گلف، پینت‌بال، راگبی و … استفاده کنید. یکی از دلایل اصلی که باعث شده، اکثریت افراد محصولات آسیا چمن را برای زمین های ورزشی خود بکار ببرند، استفاده از تکنولوژی روز دنیا برای ساخت این چمن های ورزشی است.

چمن مصنوعی ورزشی

  1. چمن مصنوعی تزئینی: چمن های تزئینی می توانند در محیط های مختلفی همچون مهد کودک، تراس، روف گاردن، دور استخر، کافه و رستوران مورد استفاده قرار گیرند. به همین دلیل، باید در برابر تغییرات آب و هوایی و عوامل دیگر مقاومت بالایی داشته باشند. با توجه به این موضوع، چمن های مصنوعی آسیا چمن بر این اساس تولید شده و به دلیل پلیمر های متفاوتی که برای ساخت این محصول بکار برده می شود، در برابر شرایط مختلف دوام بالایی دارد.

خدمات پس از فروش آسیا چمن

همانطور که اشاره کردیم، شرکت آسیا چمن با دریافت استانداردهای بین المللی جزء اولین و معتبر ترین شرکت های تولید کننده چمن مصنوعی است. اما بعضی از افراد بر اساس باور اشتباهی که دارند، تصور می کنند چمن مصنوعی مانند چمن طبیعی بر اثر تردد زیاد کوبیده می شود و حالت خود را از دست می دهد. به همین دلیل، این مجموعه برای جلب رضایت بیشتر مشتریان خود دارای خدمات پس از فروش و گارانتی است.

خدمات پس از فروش آسیا چمن به شرح زیر است:

  • اگر پس از استفاده، محصول شما نیاز به گرانول و سیلیس مجدد داشته باشد، مجموعه آسیا چمن این کار را برای شما انجام می دهد.
  • چمن مصنوعی بعد از مدتی نیاز به نگهداری دارد تا طول عمر بیشتری داشته باشد. این مجموعه با کادری متخصص و با تجربه کارهای لازم را برای دوام و طول عمر بیشتر چمن شما انجام می دهند.
  • اگر چمن شما در اثر عوامل مختلف کنده شود، شما به راحتی می توانید نصب چمن مصنوعی خود را به این گروه بسپارید.

همین دلایل، باعث شده آسیا چمن به عنوان یکی از برترین ها و بهترین ها در زمینه تولید و فروش چمن مصنوعی محسوب شود.

بهترین نمایندگی آسیا چمن

چمن مصنوعی

همانطور که اشاره کردیم، آسیا چمن بزرگ ترین و شناخته شده ترین تولید کننده چمن مصنوعی در ایران است. یکی از برترین نمایندگی های آسیا چمن در ایران مجموعه خانه چمن است. خانه چمن به دلیل، حذف واسطه ها و قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند آسیا چمن را بر عهده دارد و دارای خدمات پس از فروش، گارانتی و حمل و نقل رایگان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت چمن مصنوعی و خرید آن با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

5 2 رای ها
ثبت امتیاز شما
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها