چمن مصنوعی در افغانستان

چمن مصنوعی در افغانستان

امروزه از چمن مصنوعی در صنعت طراحی دکوراسیون و همینطور برای ساخت زمین‌های ورزشی به وفور استفاده می‌شود. به خصوص کشورهایی که از آب و هوا و شرایط لازم برای کاشت و نگهداری از چمن طبیعی برخوردار نیستند؛ بیشترین مشتریان این نوع فضای سبز مصنوعی می‌باشند.

در حال حاضر افغانستان یکی از کشورهایی است که مردم آن به دلیل بحران کم آبی و خشکسالی بیشتر از قبل به استفاده از چمن مصنوعی روی آورده‌اند؛ زیرا این محصول به راحتی هر فضایی را سرسبز کرده و در عین حال نیازی به آبیاری ندارد. همچنین جدا از مسئله آبیاری، چمن مصنوعی به دلیل سهولت نگهداری، زیبایی و استفاده ‌های متنوع، به یک انتخاب کاملا هوشمندانه برای محوطه سازی تبدیل شده‌ است.

اگر شما هم به دنبال یک تامین کننده معتبر و با انصاف برای خرید چمن مصنوعی در افغانستان هستید؛ حتما ادامه این مطلب را دنبال کنید.

چمن مصنوعی چیست؟

چمن مصنوعی شباهت زیادی به چمن واقعی دارد اما با این تفاوت که به دست انسان و با الیاف مصنوعی از جنس پلاستیک ساخته شده است. همچنین از این محصول برخلاف چمن طبیعی می‌توان برای پوشش هر نوع سطوحی در داخل و خارج از ساختمان‌ها استفاده کرد که این یک مزیت مهم محسوب می‌شود.

امروزه در همه جای دنیا صرفه جویی در آب و استفاده عاقلانه از آن امری ضروری است. از آنجایی که چمن طبیعی برای رشد و سالم ماندن به آب زیادی نیاز دارد و با توجه به اینکه اکثر مناطق در سراسر جهان با مشکلات کم آبی مواجه هستند؛ جایگزین کردن چمن مصنوعی با چمن طبیعی راه حل مناسبی برای صرفه جویی در مصرف آب است.

علاوه براین چمن مصنوعی به عنوان یک راه حل فوق العاده برای محوطه‌ سازی زیبا و بادوام شناخته می‌شود که هزینه نگهداری چندانی نداشته و خیلی راحت و سریع قابل نصب و استفاده است. در واقع چمن ‌های مصنوعی که از الیاف پلاستیکی ساخته شده‌اند، نیازی به آبیاری و نگهداری ‌های مداوم ندارند و در نتیجه به انتخابی هوشمندانه برای ایجاد فضای سبز در ورزشگاه‌ ها، ویلاها، ساختمان‌ های مسکونی و غیره تبدیل شده‌اند.

اکثر مناطق افغانستان دارای زمستان های بسیار سرد و تابستان های بسیار گرم و خشک هستند که این نوع آب و هوا برای کاشت و نگهداری از چمن طبیعی چندان مساعد نیست. به همین خاطر فروش چمن مصنوعی در افغانستان این روزها با استقبال زیاد مردم این کشور روبه رو بوده است که در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

چمن مصنوعی در هرات

فروش چمن مصنوعی در افغانستان

همانطور که گفته شد آب و هوای خشک در بسیاری از شهرهای افغانستان منجر شده تا نگهداری از چمن طبیعی چندان به صرفه به نظر نرسد؛ به همین خاطر این روزها تقاضا برای خرید چمن مصنوعی در این کشور افزایش یافته است. همچنین امروزه انواع مختلف چمن مصنوعی وجود دارد که برخی از آنها می‌توانند شرایط بسیار سخت تری را نسبت به مدل‌ های دیگر تحمل کنند.

شرکت خانه چمن به عنوان یکی از بهترین مراکز فروش چمن مصنوعی در افغانستان و سایر کشورهای منطقه، انواع چمن مصنوعی با باکیفیت بالا و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی سخت را برای مشتریان گرامی در هر کجای افغانستان تامین می‌کند.

نمایندگی های فعال و مجاز شرکت خانه چمن در شهرهای کلیدی افغانستان نظیر کابل، هرات پاسخگوی تمام نیاز شما مشتریان گرامی برای خرید انواع محصولات فضای سبز مصنوعی هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با نماینده افغانستان شرکت خانه چمن تماس بگیرید.

  • چمن مصنوعی در کابل

کابل به عنوان پایتخت کشور افغانستان یکی از مراکز بسیار شلوغ و پر رفت و آمد شهری به شمار می‌رود. در حال حاضر نیاز به فضای سبز و زمین فوتبال برای مردم شهر کابل به خصوص کودکان و جوانان این شهر بسیار احساس می‌شود. برای رفع این نیاز چمن مصنوعی بهترین گزینه در سال‌ های اخیر بوده که به دلیل مزایای فراوان مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته است.

محصولات خانه چمن علاوه بر مناسب بودن برای تمامی مناطق، از قیمت‌های به صرفه ای برای تمام مشتریان با هر بودجه ای برخوردار هستند.

  • چمن مصنوعی در هرات

امروزه خرید چمن مصنوعی در هرات به طور فزاینده ای افزایش یافته است. هر روز خانه ‌ها، ادارات، پارک ‌ها، ساختمان ‌های تجاری و زمین ‌های ورزشی بیشتری در سرتاسر هرات به استفاده از چمن مصنوعی به جای چمن طبیعی روی می‌آورند.

اگر به دنبال تخصص بی نظیر و بالاترین کیفیت چمن مصنوعی در هرات هستید؛ خانه چمن بهترین انتخاب برای خرید چمن مصنوعی می‌باشد. ما با ارائه ده ها مدل از بهترین چمن های مصنوعی موجود در بازار، جایگزین های مناسب و مقرون به صرفه ای برای محوطه سازی شما ارائه می‌دهیم.

  • چمن مصنوعی در غزنی

روند ساخت و بازسازی استادیوم های فوتبال در شهر غزنی نیاز به چمن مصنوعی مرغوب و قیمت مناسب را در این شهر افزایش داده است. از آنجایی که قیمت چمن مصنوعی نسبت به نگهداری از چمن طبیعی در طولانی مدت از جهات بسیاری مناسب تر می‌‌باشد؛ خرید این محصول به یک اولویت برای مسئولان ورزش این شهر تبدیل شده است.

همچنین با توجه به کاربردی که این محصول در طراحی داخلی و ایجاد فضای سبز دارد؛ مانند همه جای دنیا مردم شهر غزنی نیز برای زیباسازی محیط زندگی خود این محصول را انتخاب می‌کنند. اگر شما هم قصد خرید بهترین چمن مصنوعی در غزنی را دارید؛ کافی است با کارشناسان فروش شرکت خانه چمن تماس بگیرید.

چمن مصنوعی در افغانستان

انواع چمن مصنوعی در افغانستان

از جمله محبوب ترین و پرفروش ترین انواع چمن مصنوعی در افغانستان، چمن های مورد استفاده در زمین های ورزشی و زمین فوتبال هستند که در ادامه در خصوص آنها بیشتر توضیح خواهیم داد.

  • چمن مصنوعی ورزشی

یک زمین ورزشی معمولی که از چمن طبیعی ساخته شده است؛ سالانه به حدود 4.5 میلیون لیتر آب به ویژه در آب‌ و هوای خشک‌تر نیاز دارد؛ بنابراین در صورت نصب چمن مصنوعی می‌توان در مصرف آب به میزان قابل توجهی صرفه‌جویی کرد. این محصول بهترین انتخاب برای زمین های ورزشی به خصوص زمین فوتبال می‌باشد.

در خانه چمن طیف وسیعی از خدمات برای ساخت زمین های ورزشی با چمن مصنوعی در ورزشگاه ها، مدارس، دانشگاه ها و مجموعه‌ های ورزشی ارائه شده است. چمن مصنوعی ورزشی این شرکت از کیفیت و عملکرد بالایی برخوردار بوده و مطابق با نیازهای شما طراحی شده است. این محصول بهترین انتخاب برای ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش محسوب می‌شود.

  • چمن مصنوعی فوتبالی

اگرچه ورزش و به ویژه فوتبال در افغانستان بسیار محبوب است اما ناگفته نماند این کشور چندین دهه با مشکلات مربوط به زیرساخت های ورزشی درگیر بوده است. خوشبختانه چمن مصنوعی توانسته تا حد زیادی پیاده سازی زمین های فوتبال حرفه‌ای را در شهرهایی همچون کابل، هرات و غیره هموار سازد؛ تا جایی که ساخت زمین فوتبال چمن مصنوعی یک پیشرفت مثبت برای فوتبال و سایر ورزش‌های این کشور تلقی شده و حرکتی رو به جلو است.

چمن مصنوعی مخصوص فوتبال در خانه چمن یک محصول بسیار مقاوم در برابر شرایط سخت بوده و می‌تواند برای سال ها دوام خود را حفظ کند. اگر به دنبال بهترین نوع چمن مصنوعی برای پوشش زمین های فوتبال در افغانستان هستید همین امروز از متخصصان ما مشورت بگیرید.

قیمت چمن مصنوعی برای افغانستان

به طور کلی نمی‌توان اطلاعات دقیقی را در مورد قیمت چمن‌ مصنوعی ارائه داد؛ زیرا این چمن ها انواع مختلفی داشته و برای هر حوزه‌ای که باید اعمال شوند؛ ویژگی های خاصی دارند که در قیمت نهایی آنها موثر است. بعلاوه مساحت مورد استفاده، تراکم چمن، طول تیغه ها، برند انتخابی و غیره؛ همگی روی قیمت چمن مصنوعی تاثیر می‌گذارد. بنابراین برای دریافت اطلاعات دقیق از قیمت این محصولات مشتری باید با شرکت مورد نظر خود تماس گرفته و یا به وب سایت تامین کننده مراجعه نماید.

چمن های مصنوعی به طور کلی در دو نوع اصلی ورزشی و تزیینی ارائه می‌شوند که هر کدام از لحاظ شکل ظاهری، کیفیت و دوام متفاوت بوده و مواد اولیه مختلفی در ساخت آنها به کار رفته است. بنابراین ابتدا باید مشخص کنید که چمن مصنوعی را برای چه کاربردی و چه فضایی احتیاج دارید.

مثلا برای مناطق شلوغ و پر رفت و آمد باید مطمئن شوید که تیغه های چمن مصنوعی از تراکم و استحکام قابل قبولی برخوردار است اما برای مناطق کم تردد استفاده از چمن مصنوعی ارزان تر که از مواد اولیه پلی پروپیلن ساخته شده است؛ به صرفه تر خواهد بود. اگر به دنبال خرید رول چمن مصنوعی باکیفیت بالا و قیمت مناسب هستید پیشنهاد می‌کنیم همین امروز با کارشناسان فروش خانه چمن تماس بگیرید.

چمن مصنوعی

احداث زمین فوتبال چمن مصنوعی در افغانستان

برای احداث یک زمین ورزشی فوتبال حرفه ای به سه عامل باید توجه کنید:

  1. نوع زیر سازی که می تواند زیر سازی بتن یا آسفالت باشد یا زیرسازی شن نخودی و بادامی
  2. انتخاب فرش چمن مصنوعی مناسب
  3. فرآیند نصب و متعلقات آن

در مقاله چمن مصنوعی فوتبالی می توان اطلاعات بسیار دقیقی از این سه مورد دریافت کنید.

احداث زمین چمن مصنوعی تنیس، پدل، رگبی در افغانستان

مجموعه خانه علاوه بر تخصص ویژه در امر احداث زمین ورزشی فوتبالی، در احداث و راه اندازی زمین های تنیس، پدل و رگبی می تواند به شما مشاوره تخصصی دهد و محصولات مناسب با این ورزش ها را به شما معرفی کند.

خرید چمن مصنوعی برای افغانستان

از آنجایی که نگهداری از چمن طبیعی یک فرآیند دست و پا گیر و زمان بر بوده و نیاز به آبیاری و رسیدگی مداوم دارد؛ درحال حاضر استفاده از چمن مصنوعی در همه جای دنیا ترجیح داده می‌شود. مردم افغانستان نیز به خاطر شرایط نگهداری آسان چمن مصنوعی، علاقه زیادی به خرید چمن مصنوعی دارند.

البته تهیه چمن مصنوعی که مناسب پروژه شما باشد و با انواع زمین، شرایط خاک و مکان پروژه شما سازگاری داشته باشد کار چندان آسانی نیست و در وهله اول حتما به تحقیق و بررسی بیشتری نیاز دارد. جهت خرید بهترین چمن مصنوعی برای افغانستان حتما محصولات شرکت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و سعی کنید اطلاعات بیشتری را از نحوه قیمت گذاری و کیفیت خدمات آنها به دست آورید.

تیم حرفه‌ای خانه چمن در حال حاضر بهترین انواع چمن مصنوعی را به افغانستان صادر می‌کند. به منظور دریافت یک مشاوره حرفه ای و کاملا رایگان جهت اطلاع از شرایط خرید و ارسال چمن مصنوعی از ایران به افغانستان همین امروز با ما تماس بگیرید.

هزینه ارسال بار چمن مصنوعی تا افغانستان

در حال حاضر که این مطلب در حال نگارش است (فروردین 1403) مبنای ارسال بار چمن مصنوعی به افغانستان بر اساس کیلوگرم محاسبه می شود. به طور مثال ارسال بار چمن مصنوعی به علاوه هزینه های گمرکی و مالیاتی آن برای شهری مثل کابل به ازای هر کیلوگرم معادل 70 افغانی (AF) از محل باربری در تهران می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نرخ هزینه حمل بار چمن مصنوعی به افغانستان می توانید با نماینده افغانستان مجموعه خانه چمن در ارتباط باشید.

نصاب چمن مصنوعی برای افغانستان

مجموعه تخصصی خانه چمن برای اجرای پروژه های ورزشی شما در کل افغانستان نصاب مقیم دارد و می تواند بهترین نصب را با بهترین شرایط برای شما فراهم کند. این امر در کاهش هزینه های شما بسیار موثر است. برای هماهنگی نصب
چمن مصنوعی در افغانستان می توانید با نماینده افغانستان خانه چمن چه به صورت تلفنی و چه به صورت واتس اپی ارتباط بگیرید.

راه های ارتباطی نماینده افغانستان خانه چمن

93788156282+

سخن پایانی

در سال ‌های اخیر، استفاده از چمن مصنوعی فراتر از زمین‌ های ورزشی رفته و به یک عنصر تزئینی جذاب در باغ ها، ویلاها، خانه ها، رستوران ها و سایر فضاهای زندگی شهری تبدیل شده است. این چمن ها به میزان نگهداری کمتری نسبت به چمن واقعی نیاز دارند و برای سرسبز و زیبا ماندن آنها در تمام طول سال هیچ احتیاجی به چمن زنی، آبیاری یا کوددهی نیست.

به همین خاطر تقاضا برای خرید این محصول و استفاده از آن در محیط زندگی و کار هر روز افزایش می‌یابد. شرکت خانه چمن از سابقه طولانی و درخشان در زمینه فروش و صادرات انواع چمن مصنوعی برخوردار بوده و یکی از بهترین تامین کنندگان چمن مصنوعی در افغانستان است. اگر شما هم به دنبال چمن مصنوعی با کیفیت مطابق با استانداردهای بین‌المللی هستید و همینطور تنوع مدل ها برایتان اهمیت دارد؛ همین امروز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

0 0 رای ها
ثبت امتیاز شما
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها