وبلاگ

چمن هیبریدی چیست؟ آشنایی با چمن هیبریدی و انواع آن

چمن هیبریدی یا Hybrid grass نوع جدیدی از چمن مصنوعی است که از چمن طبیعی و الیاف مصنوعی ساخته شده و به نوعی می‌توان گفت ترکیبی از طبیعت و تکنولوژی است. چمن هیبریدی شباهت بسیار زیادی به چمن طبیعی دارد اما در عین حال شامل مزایای چمن ‌های مصنوعی نیز می‌باشد.
خواندن این مطلب

چمن مصنوعی فوتسال

امروزه چمن مصنوعی به عنوان بهترین سطح برای زمین‌های فوتسال شناخته می‌شود. این ماده با جذب ضربه، آسیب ناشی از افتادن بازیکنان را به حداقل می‌رساند. علاوه بر این چمن مصنوعی فوتسال، دارای احساس و جلوه زیبای چمن طبیعی است که برای بازیکنان و تماشاگران جذابیت بصری بیشتری فراهم می‌کند.
خواندن این مطلب

چمن مصنوعی دیجی‌کالا

هیچ شکی نیست که دیجی‌کالا، بزرگترین و بهترین فروشگاه اینترنتی ایران است و همه ما حداقل یک بار هم که شده سری به سایت یا اپلیکیشن آن زده ایم و حتی اگر خریدی هم نداشته ایم؛ باز محصولاتی که خواسته ایم را دیده و ویژگی های آن را بررسی کرده ایم. در ادامه ما سعی می‌کنیم مقایسه ای داشته باشیم بین چمن مصنوعی دیجی‌کالا و چمن مصنوعی سایت خانه چمن
خواندن این مطلب

انواع چمن مصنوعی؛ آشنایی با تمامی مدل های چمن مصنوعی

این روزها که شاهد افزایش محبوبیت انواع چمن مصنوعی هستیم؛ دانستن اینکه چه مدل‌هایی از آن در بازار موجود است و هر کدام چه استفاده‌ هایی دارد؛ به مشتریان کمک می‌کند تا مناسب‌ترین نوع چمن را برای اهداف خود خریداری کنند.
خواندن این مطلب

چمن مصنوعی برای دور سنگ مزار

این روز‌ها، فرق نمی‌کند شما متمول هستید یا فقیر! با هر بضاعت مالی که دارید می‌توانید به برکت پیشرفت تکنولوژی، به‌جای سنگ و سرامیک، با چمن مصنوعی، دور سنگ مزار عزیزان خود را بپوشانید. این چمن‌های مصنوعی در مقایسه با چمن‌های طبیعی، نگرانی‌ها درباره‌ی آبیاری، هرس و ... را کاهش داده‌اند.
خواندن این مطلب

چمن مصنوعی برای کف مغازه

این روز‌ها به لطف پیشرفت‌های تکنولوژی، دیگر انتخاب متریال کف مغازه، چالش برانگیز نیست. اگر مغازه‌ی شما استیجاری است و امکان ساخت‌و‌ساز برای تغییر دکوراسیون آن را ندارید، اصلاً نگران نباشید زیرا با انتخاب، خرید و نصب چمن مصنوعی برای فروشگاه، می‌توانید با آسان‌ترین و ارزان‌ترین راه، صاحب مغازه‌ای لوکس و زیبا شوید.
خواندن این مطلب

بهترین برند چمن مصنوعی در ایران

ین روز‌ها با ورود به میادین ورزشی، نمایشگاه‌ها، روف گاردن ها و بخش های مختلف خانه، چمن‌های زیبا و همیشه سبزی را می‌بینیم که به راحتی نصب می‌شوند و نیاز به آبیاری ندارند. این چمن‌های مصنوعی بدون هزینه‌ی نگهداری، برای ما یادآور چمن‌های طبیعی خواهند بود
خواندن این مطلب

مواد پر کننده چمن مصنوعی

برای تولید چمن مصنوعی از الیاف مخصوصی استفاده می شود تا مقاومت و دوام بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی داشته باشد. علاوه بر نوع الیاف، برای بهبود وضعیت چمن مصنوعی و زیباتر شدن آن از مواد و متریالی به عنوان ماده پر کننده هم استفاده می کنند. معمولا محیط هایی که تردد افراد در آن زیاد است، نیاز به این متریال دارند اما نکته قابل توجه در این است که نوع پرکننده برای هر زمین می تواند متفاوت باشد.
خواندن این مطلب

جدیدترین پیشرفت ها در حوزه چمن مصنوعی

از آخرین باری که شما چمن مصنوعی دیدید چقدر می گذرد؟ ظاهر آن چگونه بود؟ آیا شما می توانستید کفش خود دربیاورید و قدم بزنید و همچنین دستان خود را روی آن قرار دهید؟ لمس آن چگونه بود؟ اگر اخیرا چنین تجربه ای را نداشته اید، شاید شما از آخرین تکنولوژی هایی که در حوزه چمن مصنوعی رخ داده است بی اطلاع هستید. پیشرفت های تکنولوژی، چمن مصنوعی را به یک گزینه اصلی تبدیل کرده است.
خواندن این مطلب

چمن مصنوعی آسیا چمن

آسیا چمن بزرگ ترین و شناخته شده ترین تولید کننده چمن مصنوعی در ایران است. یکی از برترین نمایندگی های آسیا چمن در ایران مجموعه خانه چمن است. خانه چمن به دلیل، حذف واسطه ها و قیمت مناسب، نمایندگی فروش محصولات برند آسیا چمن را بر عهده دارد و دارای خدمات پس از فروش، گارانتی و حمل و نقل رایگان است.
خواندن این مطلب

مرکز خرید چمن مصنوعی در تهران

این روزها کم‌تر کسی است که نداند چمن مصنوعی چیست و چه کاربردی دارد؛ زیرا اکثر افراد استفاده از این نوع چمن‌ها را در استادیوم‌های ورزشی یا برخی از پارک‌ها از نزدیک مشاهده کرده‌اند. اما چند سالی است که خرید چمن مصنوعی برای به‌ کار بردن در بالکن خانه‌ها و یا حیاط بسیار متداول شده است. به‌همین دلیل، بسیار اهمیت دارد که بازار چمن مصنوعی را بشناسید و بدانید بهترین مرکز خرید چمن مصنوعی در تهران کجاست؟
خواندن این مطلب

مراحل نصب چمن مصنوعی

چمن مصنوعی در انواع مختلفی رولی، نواری و موکتی در ابعاد و اندازه های گوناگونی تولید می شود که هر یک کاربردی جداگانه نسبت به هم دارند. از این رو، شما باید بر اساس نوع محیط و محصول انتخابی، نصب خود را انجام دهید؛ زیرا نصب چمن مصنوعی در زمین های مختلف متفاوت است و اگر این کار درست انجام نشود، بعد از مدت کوتاهی چمن شما کنده می شود.
خواندن این مطلب