وبلاگ

چمن مصنوعی در مشهد + خرید و نکات مراقبتی

مشهد، شهری توریستی و زیارتی، با تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های سرد و کم‌باران است که حفظ فضای سبز در آن چالشی بزرگ به نظر می‌رسد. کمبود آب و خشکسالی‌های متوالی، نگهداری از چمن طبیعی را دشوار و پرهزینه می‌کند. از این رو، چمن مصنوعی به ‌عنوان جایگزینی مناسب برای چمن طبیعی در مشهد مطرح شده است.
خواندن این مطلب

چمن مصنوعی در اصفهان

از دیرباز تاکنون تأثیر فوق‌ العاده‌ فضای سبز و طبیعت بر روحیه انسان‌ها امری ثابت‌شده‌ بوده است. امروزه وجود گل و گیاه و چمن اهمیت زیادی در بهبود کیفیت زندگی‌های شهری دارد. افزایش تقاضا برای دسترسی به فضای سبز و درعین حال کمبود آب برای نگهداری از چمن‌های طبیعی، موجب شده تا بسیاری از افراد به خرید چمن مصنوعی برای اهداف گوناگون روی آورند.
خواندن این مطلب

چمن مصنوعی در شیراز + نکات خرید

شیراز، شهر گل و بلبل، همواره با مرکبات و باغ‌های سرسبز خود شناخته شده است. شما می‌توانید با کمک چمن مصنوعی این سرسبزی و زیبایی را در جاهایی مانند دکوراسیون باغ و ویلاها یا فضای بیرونی نیز گسترش دهید. علاوه بر این با استفاده از چمن مصنوعی به جای چمن طبیعی نه تنها در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کنید، بلکه طراوت را به خانه‌ها، فضاهای بیرونی و زمین‌های ورزشی خود خواهید بخشید.
خواندن این مطلب

همه چیز درباره چمن مصنوعی هاکی + فاکتورهای مهم هنگام خرید

چمن مصنوعی هاکی به‌سرعت به‌عنوان جایگزینی ایده‌آل برای چمن طبیعی تبدیل شد و تحولات عظیمی در این ورزش به‌وجود آورد. امروزه، تقریبا تمام مسابقه‌های هاکی در سطح دنیا بر چمن مصنوعی برگزار می‌شوند. این تغییر نه تنها به بهبود کیفیت این ورزش منجر شده، بلکه دسترسی به آن را برای افراد بیشتری در سراسر جهان فراهم کرده است. در ادامه مقاله با چمن مصنوعی هاکی بیشتر آشنا می‌شویم، پس همراهمان بمانید.
خواندن این مطلب

چمن مصنوعی زمین راگبی چیست؟

امروزه چمن مصنوعی به عنوان دوستدار محیط زیست شناخته می‌شود و بسیاری از افراد از چمن مصنوعی برای زمین‌های ورزشی استفاده می‌کنند. استفاده از چمن مصنوعی در زمین راگبی، باعث می‌شود که نکات مراقبتی بیشتر رعایت شوند و در نهایت ایمنی بازیکنان نیز افزایش پیدا می‌کند. چمن مصنوعی در زمین راگبی، قادر است که اجرای مسیرهای واقعی‌تر با توپ را به شکل بهتری فراهم کند و به طور کلی یک شرایط خیلی خوب برای تمرین مهارت‌های ورزش راگبی شناخته می‌شود.
خواندن این مطلب

چمن مصنوعی در افغانستان

شرکت خانه چمن به عنوان یکی از بهترین مراکز فروش چمن مصنوعی در افغانستان و سایر کشورهای منطقه، انواع چمن مصنوعی با باکیفیت بالا و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی سخت را برای مشتریان گرامی در هر کجای افغانستان تامین می‌کند. نمایندگی های فعال و مجاز شرکت خانه چمن در شهرهای کلیدی افغانستان نظیر کابل، هرات پاسخگوی تمام نیاز شما مشتریان گرامی برای خرید انواع محصولات فضای سبز مصنوعی هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با نماینده افغانستان شرکت خانه چمن تماس بگیرید.
خواندن این مطلب

چمن هیبریدی چیست؟ آشنایی با چمن هیبریدی و انواع آن

چمن هیبریدی یا Hybrid grass نوع جدیدی از چمن مصنوعی است که از چمن طبیعی و الیاف مصنوعی ساخته شده و به نوعی می‌توان گفت ترکیبی از طبیعت و تکنولوژی است. چمن هیبریدی شباهت بسیار زیادی به چمن طبیعی دارد اما در عین حال شامل مزایای چمن ‌های مصنوعی نیز می‌باشد.
خواندن این مطلب

چمن مصنوعی فوتسال

امروزه چمن مصنوعی به عنوان بهترین سطح برای زمین‌های فوتسال شناخته می‌شود. این ماده با جذب ضربه، آسیب ناشی از افتادن بازیکنان را به حداقل می‌رساند. علاوه بر این چمن مصنوعی فوتسال، دارای احساس و جلوه زیبای چمن طبیعی است که برای بازیکنان و تماشاگران جذابیت بصری بیشتری فراهم می‌کند.
خواندن این مطلب

چمن مصنوعی دیجی‌کالا

هیچ شکی نیست که دیجی‌کالا، بزرگترین و بهترین فروشگاه اینترنتی ایران است و همه ما حداقل یک بار هم که شده سری به سایت یا اپلیکیشن آن زده ایم و حتی اگر خریدی هم نداشته ایم؛ باز محصولاتی که خواسته ایم را دیده و ویژگی های آن را بررسی کرده ایم. در ادامه ما سعی می‌کنیم مقایسه ای داشته باشیم بین چمن مصنوعی دیجی‌کالا و چمن مصنوعی سایت خانه چمن
خواندن این مطلب

انواع چمن مصنوعی؛ آشنایی با تمامی مدل های چمن مصنوعی

این روزها که شاهد افزایش محبوبیت انواع چمن مصنوعی هستیم؛ دانستن اینکه چه مدل‌هایی از آن در بازار موجود است و هر کدام چه استفاده‌ هایی دارد؛ به مشتریان کمک می‌کند تا مناسب‌ترین نوع چمن را برای اهداف خود خریداری کنند.
خواندن این مطلب

چمن مصنوعی برای دور سنگ مزار

این روز‌ها، فرق نمی‌کند شما متمول هستید یا فقیر! با هر بضاعت مالی که دارید می‌توانید به برکت پیشرفت تکنولوژی، به‌جای سنگ و سرامیک، با چمن مصنوعی، دور سنگ مزار عزیزان خود را بپوشانید. این چمن‌های مصنوعی در مقایسه با چمن‌های طبیعی، نگرانی‌ها درباره‌ی آبیاری، هرس و ... را کاهش داده‌اند.
خواندن این مطلب

چمن مصنوعی برای کف مغازه

این روز‌ها به لطف پیشرفت‌های تکنولوژی، دیگر انتخاب متریال کف مغازه، چالش برانگیز نیست. اگر مغازه‌ی شما استیجاری است و امکان ساخت‌و‌ساز برای تغییر دکوراسیون آن را ندارید، اصلاً نگران نباشید زیرا با انتخاب، خرید و نصب چمن مصنوعی برای فروشگاه، می‌توانید با آسان‌ترین و ارزان‌ترین راه، صاحب مغازه‌ای لوکس و زیبا شوید.
خواندن این مطلب