بهترین برند چمن مصنوعی

بهترین برند چمن مصنوعی در ایران

این روز‌ها با ورود به میادین ورزشی، نمایشگاه‌ها، روف گاردن ها و بخش های مختلف خانه، چمن‌های زیبا و همیشه سبزی را می‌بینیم که به راحتی نصب می‌شوند و نیاز به آبیاری ندارند. این چمن‌های مصنوعی بدون هزینه‌ی نگهداری، برای ما یادآور چمن‌های طبیعی خواهند بود. در این مقاله می‌خواهیم شما را با بهترین برند چمن مصنوعی در ایران آشنا کرده تا شما بتوانید بسته به کاربرد خود محصول نهایی را انتخاب کنید.

انواع برند‌های چمن مصنوعی ایرانی و خارجی

چمن مصنوعی در حقیقت شبیه ‌ساز چمن طبیعی است و اولین بار این از نوع چمن، در زمین‌های فوتبال و زمین‌های ورزشی مورد استفاده قرار گرفت. امروزه چمن مصنوعی، زینت ‌بخش گوشه و کنار اماکنی است که امکان پرورش چمن طبیعی در آن‌ها دشوار است.
چمن مصنوعی عمدتاْ از الیاف پلی‌پروپیلن و پلی‌اتیلن ساخته شده و شبکه ای چند لایه در کف چمن مصنوعی، جهت انسجام چمن مصنوعی به کار رفته است. این محصول به دو صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد (بعضی از چمن‌های مصنوعی با مواد پرکننده‌ و بعضی بدون مواد پرکننده مورد استفاده قرار می گیرند).

1. چمن مصنوعی برند آسیاچمن

چمن مصنوعی آسیا چمن

آسیا چمن، اولین و معتبرترین برند تولید چمن مصنوعی در کل کشور و یا حتی خاورمیانه است که با سابقه بیش از ۴۰ سال در امر تولید و طراحی چمن مصنوعی، توانسته است جایگاه خود را پیدا کند. آسیا چمن که برند نامی شرکت کرمان موکت می باشد هم در تولید چمن های مصنوعی ورزشی و هم تزئینی، معتبر ترین تولیدکننده می باشد. دلایل زیر سبب شده است که برند آسیاچمن پیشتاز در حوزه تولید چمن مصنوعی باشد:
• محصولات تولیدی این شرکت تنوع بسیار بالایی دارد و بسته به کاربرد و بودجه هموطنان عزیز، طیف وسیعی از محصولات را از ۸ میلیمتر تزئینی تا ۵۰ میلیمتر ورزشی تولید می‌کند.
• قیمت گذاری محصولات آسیاچمن بر اساس تعرفه های دولتی تنظیم می‌گردد و از یارانه های دولتی در امر تامین مواد اولیه استفاده می‌کند که سبب می‌شود یک محصول با تراکم و وزن الیاف مناسب به دست مصرف کننده برسد.
• این برند معتبر، محصولات مونتاژی با الیاف کاملا اروپایی نیز تولید می‌کند. این سبب می‌شود که بهترین تکنولوژی چمن مصنوعی در اختیار ایرانیان عزیز قرار بگیرد. البته محصولات مونتاژی آسیاچمن نسبت به محصلات تمام بومی قیمت بالاتری دارند. برند تنکاته هلند و بونار اسکاتلند از جمله تامین کننده های الیاف برای شرکت آسیاچمن می‌باشند. کیفیت این الیاف در برابر آفتاب مثال زدنیست و کارایی بسیار طولانی مدتی در برابر آفتاب دارند.
• آسیا چمن از معدود تولیدکنندگانی است که خط تولید الیاف در اختیار دارد و می تواند هم الیافی با ساختار مونوفیلامنت و هم فیبریلیت تولید کند.
• کیفیت محصولات برند آسیاچمن بهترین در بازار ایران است. مفهوم از کیفیت مقاومت یو-وی الیاف در برابر آفتاب است. یکی از مهترین پارامترهای کیفی برای چمن مصنوعی این است که الیاف بتوانند طیف وسیعی از اشعه مضر آفتاب را تا سال ها دفع کنند تا الیاف چمن مصنوعی ظاهر رنگ پریده پیدا نکنند و پوسیده نشوند.

2. چمن مصنوعی وارداتی

چمن های مصنوعی وارداتی، این روزها به سختی در بازار ایران معامله می‌شوند. یکی از این دلایل، قیمت بالای آن هاست. هر چند که این محصولات بسیار با کیفیت و بسیار طبیعی هستند اما مورد اقبال کمتری قرار می‌گیرند و شاید برای بسیاری از افراد ارزش خرید پایینی داشته باشد. با این حال، شرکت خانه چمن از جمله معدود شرکت هایی می‌باشد که محصولات کاملا وارداتی را در اختیار دارد. این محصولات عموماْ ساخت کشور چین می باشند. از جمله برندهای معتبر تولید کننده چینی می تواند به تایشان گرس(Tishan grass) ، systurf و چند شرکت نامی دیگر اشاره کرد. شرکت بازرگانی خانه چمن در راستای تکمیل سبدکالایی خود در کنار محصولات ایرانی، ۳ محصول بسیار قدرتمند وارداتی و با تراکم و وزن بالای الیاف را در اختیار مصرف کننده ایرانی قرار داده است. در ادامه این مقاله به معرفی این محصولات خواهیم پرداخت.

ویژگی‌ بهترین برند چمن مصنوعی

برای خرید از بهترین برند چمن مصنوعی، کافیست بدانید که یک برند معتبر باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد. در ادامه به برخی از آن ها می‌پردازیم:
1. کیفیت ساخت: بهترین برند چمن مصنوعی باید از مواد با کیفیت و پایدار ساخته شود؛ زیرا این برند باید قابلیت تحمل استفاده‌ی مکرر روزانه، مقاومت در برابر فشار و ماندگاری طولانی مدت را داشته باشد.
2. ظاهر طبیعی: ظاهر طبیعی و واقعی باعث می شود که رنگ‌ و نرمی این محصول شبیه به چمن طبیعی باشد.
3. مقاومت در برابر شرایط جوی: اگر شما بهترین چمن مصنوعی را از لحاظ ساختار و کیفیت تهیه کرده باشید، باید مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی نظیر باران، آفتاب، سرما و گرما در طی زمان داشته باشد.

چمن مصنوعی زیر باران

4. ثبات رنگ: یکی از ویژگی‌های مهم هنگام خرید بهترین برند چمن مصنوعی، ثبات رنگ در طول زمان است. بهترین برند‌ها از رنگ‌های ماندگار و مقاوم در برابر اشعه‌ی UV استفاده می‌کنند.
5. بهداشت و دوام: چمن مصنوعی باید از موادی ساخته شده باشد که بهداشتی و مقاوم در برابر رشد قارچ و باکتری باشد. هم‌چنین، این چمن‌ها باید تحت تست‌های مربوط به مقاومت در برابر حرارت، حرکت‌های مکانیکی و سایر آزمون‌ها قرار گیرد.
6. گارانتی و خدمات پس از فروش: بهترین برند چمن مصنوعی، گارانتی مناسب و خدمات پس از فروش قابل اعتماد را ارائه می‌دهد. این امر نشان از اعتماد تولید کننده به کیفیت محصول خود است.
به‌طور کلی بهترین برند چمن مصنوعی:
• با توجه به نیاز مشتری و برای تمامی سلیقه‌ها در انواع مختلف، اقدام به تولید محصول می‌نماید.
• برای تهیه‌ی محصولات خود، از بهترین و با کیفیت‌ترین متریال موجود استفاده می‌کند.
• کالای خود را در اختیار فروشگاه‌های معتبر قرار می‌دهد.
• چمن خود را با گارانتی به بازار عرضه می‌کند.

مطالعه بیشتر : چمن مصنوعی ورزشی

پر فروش ترین چمن های مصنوعی ایرانی در بازار

همانطور که تجربه داشته اید، در فضای کار و محیط خانه داشتن محیطی سرسبز حس بهتری را به شما منتقل می کند. به همین جهت، افراد بیشتری درصدد خرید چمن مصنوعی برای محیط خود هستند. در ادامه به معرفی برخی از پرفروش‌ترین چمن‌های مصنوعی در بازار ایران خواهیم پرداخت:
چمن مصنوعی 25 میلیمتری سورن پلاس: این چمن مصنوعی تزئینی که با نام صدف ملانژ نیز شناخته می شود از الیاف اسکاتلندی شرکت بونار ساخته شده است و یکی از زیباترین محصولات چمن مصنوعی برند آسیا چمن است. از نظر قیمتی نسبت به مدل های هم رده خود بهترین است و دارای گارانتی 24 ماهه‌ ارائه شده توسط مجموعه‌ی خانه چمن است. این چمن مصنوعی برای فضای بالکن، لنداسکیب و فضاسازی بسیار عالی است ولی در نظر داشته باشید که برای محیط های با تردد بسیار بالا مناسب نیست.
چمن مصنوعی ۲۵ میلیمتری سورن: این مدل که تولید شده توسط بهترین برند چمن مصنوعی است، با نام صدف ۲۵ میلیمتر با الیاف سوزنی شناخته می شود و از محصولات با قدمت بالاست. سورن ۲۵ میلیمتر دارای الیافی سوزنی شکل با رنگ سبز روشن است و بافت بسیار زیبا و خوبی دارد. در نظر داشته باشید این محصول برای محیط های با تردد بالا زیاد مناسب نیست و بهتر است برای محیط های پرتردد از محصولات دیگر آسیاچمن و یا محصولات وارداتی شرکت خانه چمن استفاده کنید.
چمن مصنوعی ۱۵ میلیمتری سورن: با معرفی محصول سورن ۱۵ یا همان صدف ۱۵ میلیمتر در سال ۱۳۹۹ توسط شرکت آسیاچمن، می توان گفت که چمن های موکتی ۸ تا ۱۱ میلیمتری از دور رقابت خارج شدند و جایگاه خود را با این محصول دارند. سورن ۱۵ میلیمتر دارای بافتی بسیار زیبا و قیمتی مناسب است و برای مشتریانی که قصد پرداخت هزینه بالا ندارد ولی در عین حال زیبایی برایشان مهم است گزینه بسیار ایده آلی است.
چمن مصنوعی ۲۵ میلیمتری رویال: اگر محیطی پرتردد دارید و اصطحلاک چمن مصنوعی بالاست، بهترین گزینه چمن مصنوعی رویال، محصول پرتراکم تولیدی آسیاچمن است و جز سنگین ترین و پربافت ترین محصولات ایرانی محسوب شده و برای فضاهای پرتردد همچون روف گاردن ها، زمین های بازی، رستوران و … بهترین گزینه است.

چمن مصنوعی رویال

پر فروش ترین چمن های مصنوعی وارداتی در بازار

چمن مصنوعی ۴۸ میلیمتری کامفورت: مدل کامفورت ۴۸ میل از بهترین برند چمن مصنوعی Taishan grass یکی از رویایی ترین محصولات بازار می‌باشد. بسیار پرتراکم و لطیف که حس و لمس چمن طبیعی را برای شما به ارمغان می‌آورد. کامفورت از بهترین چمن مصنوعی موجود در بازار ۲ برابر وزن الیاف بیشتری دارد. این محصول با ضمانت رسمی ۷۲ ماهه شرکت خانه چمن عرضه می شود. این محصول قیمت بالایی دارد و ممکن است برای همه افراد گزینه خوبی برای خرید نباشد.
چمن مصنوعی ۳۰ میلیمتری وی آی پی: محصول VIP30 با ارتفاع الیاف ۳ سانتیمتری نیز از محصولات وارداتی بسیار لوکس بازار ایران محسوب می شود که چه از نظر بافت و رنگ و چه از نظر مقاومت یو-وی و دوام در برابر آفتاب مثال زدنی است. وی آی پی دارای ۲۹۴۰۰ گره بر مترمربع است که عدد بسیار قابل توجهی است و به ازای هر مترمربع آن ۲ کیلوگرم الیاف بکار رفته است.
چمن مصنوعی ۴۵ میلیمتری دایموند: اگر به دنبال محصول کاملا وارداتی با ساختار بسیار مشابه چمن طبیعی هستید، دایموند گزینه پیشنهادی ماست. این محصول که از بهترین برند چمن مصنوعی کشور چین می‌باشد، قیمت مناسبی دارد و در ساخت آن از ۴ طیف سبز رنگ استفاده شده است. لمس بسیار لطیفی دارد و برای محیط های خانگی با تردد کم تا متوسط مناسب است.

ویژگی های چمن مصنوعی خوب

ویژگی چمن مصنوعی خوب

بدون شک، چمن مصنوعی به عنوان یک جایگزین برای چمن طبیعی در فضاهای مختلف استفاده می‌شود و ویژگی‌های خاصی دارد که آن را مورد توجه قرار می‌دهد. در ادامه به برخی از ویژگی‌های چمن مصنوعی خوب اشاره می‌کنیم:

1. مقاومت در برابر شرایط جوی

چمن مصنوعی به دلیل ساختار و مواد مصنوعی خود، مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مختلف نظیر باران، آفتاب، سرما و گرما دارد و این ویژگی به معنای استفاده‌ی طولانی مدت و بدون نیاز به نگهداری و تعمیرات مکرر است.

2. ظاهر طبیعی

چمن مصنوعی باید به صورتی تولید شود که ظاهر آن از فاصله‌ی دور شبیه به چمن طبیعی به نظر برسد.

3. نیاز به حفظ و نگهداری کم

یکی از مزیت‌های چمن مصنوعی این است که نیاز به آبیاری، کاشت و مراقبت روزانه‌ی کم‌تری نسبت به چمن طبیعی دارد. هم‌چنین نیاز به استفاده از مواد شیمیایی مانند کود و سموم حشره‌کش نیز ندارد.

4. مقاومت در برابر فشار

چمن مصنوعی قادر است در برابر فشار و استفاده‌ی مکرر افراد و تردد ماشین‌ها، مقاومت نشان دهد. این ویژگی ایده‌آل، برای استفاده در فضاهای با تردد بالا مانند میدان‌ها، استادیوم‌ها و محیط‌های ورزشی، بسیار مناسب است.

5. دوستدار محیط زیست

چمن مصنوعی از مصالح غیر سمی که قابل بازیافت هستند، ساخته می‌شود. با استفاده از چمن مصنوعی، می‌توان آب مصرفی را کاهش داد و هم‌چنین در کاهش ضایعات پلاستیکی موثر بود.

6. دوام بالا

چمن مصنوعی دوام بالایی دارد و قادر است نسبت به سایر پوشش های چمنی، استقامت بیش‌تری را به ارمغان بیاورد. با در نظر گرفتن شرایط توصیه شده توسط تولید کننده، چمن مصنوعی می‌تواند برای سال‌ها در حالت مناسبی باقی بماند.

کیفیت چمن مصنوعی


به‌طور کلی یک چمن مصنوعی خوب دارای ویژگی‌های زیر است:
• تراکم الیاف بالا
• دارای گارانتی معتبر
• طول عمر و ماندگاری بالا
• رنگ طبیعی و واقعی چمن
• زهکشی بالای چمن مصنوعی
• مقامت بالا در برابر تردد زیاد

قیمت بهترین چمن مصنوعی در ایران

همانطور که مطلع هستید، چمن مصنوعی در انواع مختلفی تولید می شود که قیمت چمن مصنوعی بسته به ضخامت، نوع الیاف، نخ، ارتفاع و … متفاوت است. به عنوان مثال، در چمن‌ های مصنوعی تولید شده، دو نوع نخ مونوفیلامنت و فیبریلیت به کار برده می‌شود که قیمت محصول نهایی بسته به نوع نخ استفاده شده متفاوت است.
علاوه بر این موارد، قیمت نهایی چمن مصنوعی بسته به اندازه محیط تحت پوشش شما می تواند فرق داشته باشد. چمن‌های مصنوعی در دو عرض 2 و 4 متری روانه‌ی بازار می‌شوند. کافیست، محیط مورد نظر خود را بر اساس متر مربع، اندازه‌گیری نمایید.
انواع لایه‌های محافظ زیر چمن مصنوعی، نوع زیرسازی برای نصب چمن مصنوعی، نحوه‌ی اتصال و نوع متریال چسب مورد استفاده می‌تواند بر قیمت نهایی شما تاثیر گذار باشد.

خرید چمن مصنوعی

خرید چمن مصنوعی

خرید چمن مصنوعی برای اهداف متفاوتی صورت می‌گیرد. هنگام خرید باید به بهترین برند چمن مصنوعی، فکر کنید؛ زیرا شما لایق بهترین‌ها هستید. از آن‌جایی‌که رعایت استانداردها در تهیه و تولید چمن مصنوعی بسیار ضروری است، عدم رعایت استانداد‌ها به ‌معنای خطر افتادن سلامتی شما خواهد بود. بنابراین توصیه‌ی ما این است که کار را به کاردان سپرده و بدون مشورت با اهل فن برای خرید چمن مصنوعی اقدام نفرمایید. کارشناسان مجموعه ما با دانش بالا در حوزه چمن مصنوعی می توانند به شما صحیح ترین مشاوره را از نقطه نظر کیفی و عملیاتی تقدیم کنند. شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا با خیالی راحت، خریدی هوشمندانه را تجربه نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با بهترین برند چمن مصنوعی و مدل های متنوعی که شرکت خانه چمن دارد آشنا کنیم و بدانیم چه انتظاراتی باید از یک چمن مصنوعی خوب داشته باشیم. همچنین خوشحال می‌شویم چنانچه از هرکدام از این مدل ها استفاده کرده اید، نظرتان را راجع بهشان بدانیم.

0 0 رای ها
ثبت امتیاز شما
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها