چمن مصنوعی در دکوراسیون داخلی

چمن مصنوعی در دکوراسیون داخلی

استفاده از چمن مصنوعی در دکوراسیون داخلی ظاهری بسیار شیک و چشمگیر داشته و اکثریت افراد به دنبال ایده و طرز استفاده از آن در محیط خود هستند. بنابراین، اگر علاقه مند به ایجاد فضای سبز و طبیعی در خانه خود هستید، چمن مصنوعی می تواند ایده بسیار خوبی باشد؛ زیرا این محصول به راحتی در هر فضایی قابل نصب است و می تواند یک محیط طبیعی برای شما به ارمغان بیاورد.

چمن مصنوعی در طرح و رنگ های مختلفی نیز موجود است که این امر می تواند احساس یک محیط طبیعی را شبیه سازی کند. چمن مصنوعی بدلیل عدم نیاز به کاشت و آبیاری و نگهداری می تواند حس یک باغ و فضای سبز را به شما بدهد. اگر در منزل خود فضایی دارید که می توان از چمن مصنوعی استفاده کرد، پیشنهاد می شود یک محیط نشاط آور برای خود فراهم کنید.

ایده های چمن مصنوعی در دکوراسیون داخلی

1.  چمن مصنوعی در اتاق کودکان

چمن مصنوعی اتاق کودک

چمن مصنوعی نه تنها به اتاق بازی فرزندان شما رنگ می بخشد، بلکه به عنوان یک سطح نرم و لطیف برای محافظت از کودک شما در برابر آسیب های ناشی از برخورد مستقیم با زمین در هنگام بازی عمل می کند و می تواند مکانی مناسب برای کودکانی باشد که به طور منظم در اتاق خود بازی می کنند.

علاوه بر این، زمانی که شما از چمن مصنوعی برای تزئین اتاق کودک خود استفاده می کنید، دیگر جای نگرانی بابت کثیفی ها و لکه های ناشی از مداد رنگی نیست؛ زیرا برخلاف فرش هیچ گونه لکه و کثیفی روی چمن مصنوعی باقی نمی ماند و می توانید با استفاده از یک دستمال مرطوب ناحیه مورد نظر را پاک کنید.

2.  دکوراسیون بالکن

اگر در آپارتمان زندگی می کنید، ایجاد فضای سبز در بالکن یک راه حل عالی برای اضافه کردن رنگ و زیباسازی محیط اطراف شماست اما از آنجایی که گیاهان طبیعی نیاز به آبیاری دارند، به مرور زمان ممکن است با مشکلاتی از قبیل نفوذ نم و رطوبت به طبقات پایین مواجه شوید. از این رو، ما به شما پیشنهاد می کنیم برای طراحی دکوراسیون بالکن خود از چمن مصنوعی استفاده کنید. علاوه بر استفاده از چمن مصنوعی در کف، شما می توانید دیوار بالکن خود را با استفاده از دیوار سبز مصنوعی تزئین کنید و احساس بهتری در زمان استراحت در بالکن یا تراس خود داشته باشید.

3.  دکوراسیون  پاسیو

چمن مصنوعی در تراس

در بسیاری از خانه ها و آپارتمان ها بخشی به نام پاسیو وجود دارد که به نوعی به آن حیاط خلوت نیز می گویند. استفاده از چمن مصنوعی در پاسیو بسیار جذاب است و می تواند تحولی از نظر دکوراسیون در منزل شما ایجاد کند. همچنین، استفاده از دیوار سبز مصنوعی در این بخش پیشنهاد می شود. به طور کلی، استفاده از رنگ های نشاط آور همچون سبز که رنگ اصلی چمن مصنوعی محسوب می شود می تواند بر روحیه شما بسیار اثرگذار باشد و بهترین مکان برای تخلیه انرژی های منفی روزانه خواهد بود.

4. چمن مصنوعی در آشپزخانه

چمن مصنوعی در آشپزخانه

 

این روزها آشپزخانه بخشی از پذیرایی و اتاق نشیمن محسوب می شود که برای زیبا به نظر رسیدن آن باید از رنگ های روشن و گیاهان طبیعی استفاده شود تا افرادی که بیشترین ساعت روز خود را در آشپزخانه به سر می برند، محیطی خسته کننده نباشد. اما به دلیل محیط گرمی که آشپزخانه دارد، نگهداری از گل های طبیعی سخت می باشد. از این رو ما به شما پیشنهاد می کنیم، از چمن مصنوعی و دیوار سبز مصنوعی برای تزئین آشپزخانه خود استفاده کنید.

5.  چمن مصنوعی روی دیوار

یکی از کاربردهای چمن مصنوعی در دکوراسیون داخلی که توسط معماران ترویج پیدا کرده است استفاده از این محصول روی دیوار می باشد. این ایده برای افرادی مناسب است که دیوارهای آنها قدیمی باشد و بخواهند با استفاده از چمن مصنوعی دیوارهای خود را بپوشانند. علاوه بر این، استفاده از این محصول باعث ایجاد فضای آرامش بخشی در خانه شما می شود و هر بار که از پله ها بالا یا پایین می روید، احساس بهتری در شما ایجاد می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله دیوار سبز مصنوعی را مطالعه نمایید.

6.  ایده چمن مصنوعی در اداره

چمن مصنوعی در اداره

بسیاری از مطالعات در صنعت طراحی داخلی نشان داده است که استفاده از چمن مصنوعی در فضای اداری می تواند تأثیر عمیقی بر خلق و خوی و عملکرد افراد داشته باشد. کار در یک محیط امن و آرام همیشه باعث افزایش رضایت کارکنان و در نتیجه بهره وری آنها می شود، در این صورت نصب چمن مصنوعی در ساختمان های اداری هم برای کارمندان و هم برای کارفرمایان مفید خواهد بود. همچنین بکارگیری دیوار سبز مصنوعی برای محیط های کاری بسیار زیبا خواهد بود.

7.  طراحی روف گاردن با چمن مصنوعی

یکی از کاربردهای اصلی چمن مصنوعی استفاده از آن در طراحی روف گاردن می باشد. این محصول به دلیل مقاومت بالایی که دارد در برابر تغییرات جوی سازگار بوده، به همین دلیل مناسب برای فضاهای باز می باشد. با چند گیاه طبیعی می توانید ترکیبی متفاوت از چمن مصنوعی و گیاهان در بام خانه خود داشته باشید.

8.  ایده چمن مصنوعی در فروشگاه

چمن مصنوعی در مرکز خرید

به دلیل کاربردهای متعدد چمن مصنوعی استفاده از این محصول به خانه و یا ادرات ختم نشده و در مراکزی تجاری و فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. اکثریت فروشگاه ها تلاش خود را می کنند تا از وسایل تزئینی لوکس در محیط خود استفاده کنند. از این رو ما به شما پیشنهاد می کنیم، در کنار این متریال تزئینی از چمن مصنوعی هم استفاده کنید. اگر به فروشگاه‌های پوشاک بچه توجه کرده باشید، متوجه خواهید شد در اکثر آن‌ها برای پوشش کف ویترین از چمن‌ مصنوعی استفاده می کنند.

ازجمله مکان‌های دیگری که می‌توانید از چمن مصنوعی دیواری استفاده کنید، می‌توان به محیط‌های همچون کافه، رستوران و حتی دیوارهای حیاط و … اشاره کرد. همه‌چیز به شما بستگی دارد که می‌خواهید در کجا و چگونه از چمن مصنوعی استفاده کنید.

قیمت چمن مصنوعی

از آنجایی که این محصول در انواع مختلفی همچون چمن مصنوعی ورزشی و چمن مصنوعی تزئینی در بازار به فروش می رسد، قیمت هر یک با هم متفاوت می باشد. از این رو، قیمت چمن مصنوعی یکی از موارد مهمی می باشد که باید در زمان خرید به آن توجه کرد. هزینه این محصول به عواملی مانند کیفیت، نوع برند، کارخانه تولیدی، جنس نخ و الیاف مورد استفاده و … بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت چمن مصنوعی در مدل های مختلف با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

 

4.5 2 رای ها
ثبت امتیاز شما
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها