چمن مصنوعی برای رستوران و کافه

چمن مصنوعی برای رستوران و کافه

این روزها با وجود تنوع بسیار بالایی از انواع رستوران ها و کافه ها، برای موفقیت در این نوع از کسب و کار،  باید یک قدم از مابقی رقبای خود پیشی بگیرید. ارائه خدمات خوب، یکی از اصلی ترین قدم ها برای جذب مشتری است اما از تاثیر زیبایی های ظاهری رستوران و استفاده از دکوراسیون های خلاقانه نیز نباید غافل بود.

یک راه حل بسیار کاربردی برای صاحبان یا طراحان رستوران ها و کافه ها، استفاده از چمن مصنوعی است. چمن مصنوعی در مقایسه با سایر لوازم مورد استفاده در دکوراسیون، مقرون به صرفه تر می باشد. علاوه بر این، از نظر روانشناسی، رنگ سبز بر روحیه افراد بسیار موثر است. بدون شک، تجربه نوشیدن یک چای عصرگاهی در یک فضای سرسبز، بسیار دلنشین تر از بودن در فضایی خشک و بی روح خواهد بود.

چمن مصنوعی رستوران و کافه

مزایای انتخاب چمن مصنوعی برای رستوران و کافه

ظاهر زیباتر، رضایت مشتری:

بدون شک اولین تصویری که در ذهن مشتری ثبت می شود، تاثیر بسیاری در بازگشت مجدد او به رستوران خواهد داشت. در بسیاری از اوقات، افراد تنها برای صرف غذا به رستوران مراجعه نمی کنند، بلکه بودن در محیطی آرامش بخش در کنار دوستان نیز برایشان اهمیت بسیاری دارد. حال وقت آن رسیده که این سوال را از خود بپرسید: آیا رستوران شما باعث می شود مراجعه کنندگان احساس خوشبختی و آرامش کنند؟ اگر  پاسخ شما به این سوال منفی است، نگران نباشید ما با ارائه راهکارهای مختلف، شما را راهنمایی خواهیم کرد. اولین و مقرون به صرفه ترین پیشنهاد برای شما، انتخاب چمن مصنوعی است. استفاده از چمن مصنوعی به واسطه داشتن رنگ سبز، می تواند در ایجاد محیطی دلنشین و آرامش بخش بسیار موثر باشد.

چمن مصنوعی برای رستوران

جذب مشتری جدید:

همان طور که همگی شاهد هستیم، در عصر حاضر، اکثریت مردم جامعه و به خصوص جوانان، به دنبال مکان های متفاوت و خارق العاده هستند. اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی نیز در این مورد بی تاثیر نیست. اکثریت مردم در شبکه های اجتماعی تجربیات خود رابه اشتراک می گذارند، بنابراین ایجاد یک محیط منحصر به فرد، هم موجب رضایت مشتری است و هم می تواند در جذب مشتریان جدید بسیار موثر باشد. در واقع شما با ایجاد محیطی زیبا، به صورت کاملا رایگان و توسط خود مردم، تبلیغ می شوید.

نظافت آسان:

چمن مصنوعی نه تنها از نظر ظاهری در مقایسه با سایر کفپوش ها زیباتر است، بلکه نظافت آن نیز آسان تر می باشد. برای نظافت چمن مصنوعی، تنها کافیست زباله های درشت را از روی چمن برداشته و سپس با استفاده از جاروی برقی زباله های ریزتر را از مابین الیاف حذف کنید. این محصول نیاز به نگهداری و نظافت زیادی نداشته و در مقایسه با کفپوش های سنگی، آلودگی ها را کمتر نمایش می دهد.

مقاومت بالا در برابر تردد:

چمن مصنوعی در کنار لطافت فوق العاده، مقاومت بسیار بالایی نیز در برابر تردد بالا دارد. الیاف چمن مصنوعی برای مدت زمان طولانی حالت ایستاده خود را حفظ می کنند، جدا از این، اگر بنا به هر دلیلی، پس از مدتی الیاف خمیده شدند، می توان با استفاده از یک برس، به راحتی آنها را به حالت اولیه برگرداند. ناگفته نماند، چمن های مصنوعی در کیفیت های مختلفی تولید می شوند. چمن های مصنوعی تولید شده توسط شرکت خانه چمن، با داشتن جنس الیاف بسیار عالی و همچنین ضخامت نخ مناسب، بهترین انتخاب برای استفاده در رستوران و کافه ها هستند.

قیمت مقرون به صرفه:

همه ما می دانیم که در یک سال اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا و محدودیت های ایجاد شده، صاحبان کسب و کارهایی مانند رستوران و کافه، بسیار متضرر شده اند. در این شرایط بهتر است برای اجرای هر استراتژی، ابتدا به میزان هزینه ها توجه کنیم. خرید چمن مصنوعی از حیث صرفه جویی در هزینه ها، انتخاب بسیار مناسبی است. این محصول در انواع مختلف و با قیمت های مختلفی وجود دارد که شما می توانید بسته به توان مالی و بودجه در نظر گرفته شده خود، از بین آنها انتخاب مناسبی داشته باشید. مطالعه مقاله قیمت چمن مصنوعی می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب بهتر و مقرون به صرفه تر باشد.


چمن مصنوعی مناسب برای رستوران و کافه

برای انتخاب چمن مصنوعی، ابتدا لازم است بسته به میزان تردد و نحوه استفاده از آن، برخی از ویژگی ها را در نظر داشته باشید. چمن های مصنوعی مورد استفاده برای رستوران و کافه از نوع چمن مصنوعی تزئینی هستند که در انواع مختلف با ارتفاع الیاف و تراکم بافت متنوع تولید می شوند. هرچه تراکم بافت و ارتفاع الیاف چمن مصنوعی بیشتر باشد، مقاومت آن بالاتر است. ضخامت یا دیتکس نخ نیز یکی دیگر از مشخصات بسیار مهم در انتخاب چمن مصنوعی است که بسته به نوع کاربرد، در اندازه های مختلفی استفاده می شود. شرکت خانه چمن با ارائه خدمات مشاوره رایگان، شما را در انتخاب بهترین نوع از چمن مصنوعی یاری خواهد کرد. 
در بخش زیر و با توجه به نیاز شما برای رستوران و کافه تان، مدل های مختلف قابل استفاده را به تفکیک معرفی خواهیم کرد:
اگر از چمن مصنوعی فقط به عنوان زیبا سازی و نمای حاشیه ای رستوران و کافه استفاده می کنید مدل های اقتصادی و زیبای زیر را به شما معرفی می کنیم:

اگر قصد دارید از چمن مصنوعی در بخش زیر میز و صندلی و بخش ورودی رستوران و کافه استفاده کنید بدلیل تردد و استهلاک بالا مدل های زیر بدلیل تراکم و ضخامت بالای الیاف، پیشنهاد می گردد. طبیعتا چمن های مصنوعی متراکم و با ضخامت بالای الیاف(دیتکس بالا) گران هستند.


ایده های استفاده از چمن مصنوعی برای رستوران و کافه

چمن مصنوعی برای مسیر ورودی:

یکی از بهترین راهکارها برای ایجاد تصویری ماندگار در ذهن مشتری، زیباسازی ورودی رستوران است. در واقع ورودی یک رستوران حرف های زیادی برای گفتن دارد. تصور کنید به رستورانی می روید و در ابتدای درب ورودی، فضایی زیبا و سبز می بینید و یا یک سنگ فرش موزاییکی ساده، کدام یک بیشتر شما را جذب خواهد کرد؟ مسلماً پیش از ورود به هر مکانی، این ورودی آن مکان است که ما را به ورود تشویق می کند.

چمن مصنوعی برای مسیر ورودی

چمن مصنوعی برای زیر میز و صندلی:

یک روش بسیار مقرون به صرفه برای استفاده از چمن مصنوعی برای رستوران و کافه، بکارگیری چمن مصنوعی فقط برای بخش های زیرین میز و صندلی است. شما می توانید از سنگ فرش یا پارکت برای قسمت های دیگر رستوران استفاده کنید و تنها بخش های زیر میز و صندلی را به چمن مصنوعی مفروش کنید. این کار هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر بوده و هم محیط را از یکنواختی خارج می کند.

چمن مصنوعی برای زیر میز رستوران

چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک:

این سبک از اجرا، یکی از محبوب ترین ایده هاست. استفاده از چمن مصنوعی مابین موزائیک ها جذابیت بصری بسیار بالایی دارد، اما شاید این روش بیشتر برای مسیر ورودی و یا حیاط رستوران مناسب باشد؛ اگرچه همه چیز بستگی به انتخاب و سلیقه شما دارد و هیچ چیز غیر ممکن نیست.

چمن مصنوعی برای رستوران و کافه

چمن مصنوعی روی دیوار:

اگر متراژ رستوران شما بزرگ است و مفروش کردن کف آن به چمن مصنوعی از نظر اقتصادی برایتان مقرون به صرفه نیست؛ می توانید برای زیباتر کردن محوطه، از دیوار سبز کمک بگیرید. اجرای پروژه دیوار سبز در رستوران و کافه یا گرین وال، یکی دیگر از خدمات خانه چمن می باشد. شما می توانید در کنار استفاده از دیوار سبز، با بکارگیری از گلدان های آپارتمانی رنگی مابین میزها، زیبایی محوطه رستوران خود را دو چندان کنید.

چمن مصنوعی رستوران

چمن مصنوعی برای روی میز:

در برخی از رستوران ها که از میزهای سلف سرویس برای سرو غذا استفاده می شود، می توان با استفاده از نوار چمن مصنوعی روی میز ترکیبی زیبا و منحصر به فرد ایجاد کرد. این روش حتی در میزهای کوچک رستوران نیز قابل اجراست. برای این منظور می توان تنها بخش کوچکی از میز را که محل قرار گرفتن ظروف است، از چمن مصنوعی استفاده کرد.

چمن مصنوعی برای روی میز رستوران

خرید چمن مصنوعی مناسب برای رستوران و کافه

برای انتخاب چمن مصنوعی، ابتدا لازم است بسته به میزان تردد و نحوه استفاده از آن، برخی از ویژگی ها را در نظر داشته باشید. چمن های مصنوعی مورد استفاده برای رستوران و کافه از نوع چمن مصنوعی تزئینی هستند که در انواع مختلف با ارتفاع الیاف و تراکم بافت متنوع تولید می شوند. هرچه تراکم بافت و ارتفاع الیاف چمن مصنوعی بیشتر باشد، مقاومت آن بالاتر است. ضخامت یا دیتکس نخ نیز یکی دیگر از مشخصات بسیار مهم در انتخاب چمن مصنوعی است که بسته به نوع کاربرد، در اندازه های مختلفی استفاده می شود. شرکت خانه چمن با ارائه خدمات مشاوره رایگان، شما را در انتخاب بهترین نوع از چمن مصنوعی یاری خواهد کرد.


سوالات متداول:

مزایای انتخاب چمن مصنوعی برای رستوران و کافه چیست؟

1- زیبایی ظاهری و رضایت مشتری 2- جذب مشتریان جدید 3- نظافت آسان 4- قیمت مقرون به صرفه در مقایسه با سایر کفپوش ها

بهترین ایده ها برای استفاده از چمن مصنوعی در رستوران و کافه چه مورادی هستند؟

1- چمن مصنوعی برای مسیر ورودی 2- چمن مصنوعی برای دیوار 3- چمن مصنوعی برای زیر میز و صندلی 4- چمن مصنوعی برای روی میز 5- چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک برای محوطه های باز

کدام یک از انواع چمن مصنوعی برای استفاده در رستوران و کافه مناسب است؟

برای انتخاب چمن مصنوعی، ابتدا لازم است برخی مشخصات محوطه رستوران را مانند میزان تردد و یا میزان تولید زباله یا آلودگی ها را در نظر داشته باشید. چمن های مصنوعی تزئینی در ارتفاع الیاف و تراکم بافت مختلفی تولید می شوند. شما می توانید به منظور انتخاب بهترین نوع چمن مصنوعی، از خدمات مشاوره رایگان شرکت خانه چمن بهره ببرید.

5 1 رای
ثبت امتیاز شما
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها